Često postavljana pitanja

Općenito o javnoj usluzi zbrinjavanja otpada
  • Tko je korisnik javne usluge?

    Korisnik javne usluge na području Grada Crikvenice je vlasnik nekretnine odnosno vlasnik posebnog dijela nekretnine i korisnik nekretnine odnosno posebnog dijela nekretnine kada je vlasnik nekretnine odnosno posebnog dijela nekretnine obvezu plaćanja ugovorom prenio na tog korisnika i o tome obavijestio davatelja usluge ili stvarni korisnik nekretnine.

    Da pojasnimo, korisnik javne usluge je svatko tko u vlasništvu ima nekretninu ili je koristi.

  • Zbog čega se šalje Izjava o načinu korištenja javne usluge?

    Prema odredbama Zakona o održivom gospodarenju otpadom i Odluke o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada korisnicima se šalje Izjava o načinu korištenja javne usluge, tj. obrazac kojim se korisnik usluge i davatelj usluge usuglašavaju o bitnim sastojcima ugovora (korisnik, obračunsko mjesto, potrebna veličina spremnika za otpad itd).

    Ugovor o korištenju javne usluge smatra se sklopljenim:
    1. kad korisnik usluge vrati davatelju usluge Izjavu ili
    2. prilikom prvog korištenja javne usluge ili
    3. zaprimanja na korištenje spremnika za primopredaju komunalnog otpada u slučaju kad korisnik usluge ne dostavi davatelju usluge Izjavu.

    Bitni sastojci Ugovora o korištenju javne usluge su: Odluka o načinu pružanja javne usluge Grada Crikvenice, Izjava i Cjenik javne usluge Eko – Murvice d.o.o.
    Kad se korisnik usluge ne očituje o podacima u Izjavi ili ne vrati ispunjenu Izjavu davatelju usluge u roku od 15 dana, sukladno Zakonu primjenjuje se ono što je u Izjavi naveo davatelj usluge.

  • Kako ispuniti Izjavu o načinu korištenja javne usluge?

    Podaci koji se nalaze u lijevom stupcu su podaci kojima raspolaže Eko – Murvica d.o.o., a prikupljeni su prilikom prethodnog formiranja cijena.

    Ukoliko Korisnik javne usluge uoči nepravilan podatak, odnosno želi izmijeniti neki podatak, tada ispunjava desni stupac i tako ispunjenu i potpisanu Izjavu dostavlja Eko – Murvici d.o.o. u dva primjerka (poduzeća i obrti moraju Izjavu ovjeriti i pečatom). Ukoliko je došlo do izmjena podataka uz Izjavu o načinu korištenja javne usluge, potrebno je dostaviti dokumentaciju iz koje su vidljive promjene podataka (preslika osobne iskaznice, vlasnički list, rješenje o nasljeđivanju, promjene prebivališta, boravišta…) najkasnije u roku od 15 dana od nastale promjene.

    Ako niste sigurni kako ispuniti Izjavu, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon 0800-2999 da ustanovimo kako Vam možemo pomoći.

  • Što je nekretnina koja se trajno NE koristi?

    Nekretnina koja se trajno ne koristi je nekretnina koja se u razdoblju od najmanje 12 mjeseci ne koristi za stanovanje ili nije pogodna za stanovanje, boravak ili obavljanje djelatnosti, odnosno nije useljiva. Trajno nekorištenje nekretnine utvrđuje se na temelju očitovanja vlasnika nekretnine, a dokazuje se temeljem podataka očitanja mjernih uređaja za potrošnju električne energije ili plina ili pitke vode ili na drugi odgovarajući način uključujući očevid lokacije.

    Suprotno tome, svaka nekretnina koje se koristi bilo povremeno ili stalno može se smatrati nekretninom koja se trajno koristi.

    Korisnici stambenih prostora koji povremeno koriste nekretninu izjednačeni su po svojim pravima i obvezama s korisnicima koji stalno koriste nekretninu te su dužni plaćati cijenu obvezne minimalne javne usluge i u razdoblju kada se nekretnina ne koristi.

  • Plaća li se javna usluga za nekretninu koja se trajno ne koristi?

    Za nekretninu koja se trajno ne koristi korisnik nije dužan platiti cijenu javne usluge.

    Trajno nekorištenje nekretnine korisnik dokazuje temeljem podataka očitanja mjernih uređaja za potrošnju električne energije ili plina ili pitke vode ili na drugi odgovarajući način uključujući očevid lokacije.

  • Što je kriterij obračuna količine otpada?

    Kriterij obračuna količine otpada je volumen spremnika i broj pražnjenja spremnika.

  • Kako se formira cijena javne usluge?

    Cijena javne usluge za količinu predanog miješanog komunalnog otpada naplaćuje se
    sukladno broju stvarnih pražnjenja spremnika za miješani komunalni otpad. Cijena javne
    usluge za količinu predanog miješanog komunalnog otpada određuje se prema izrazu:
    C = JCV × BP × U
    pri čemu je:
    C – cijena javne usluge za količinu predanog miješanog komunalnog otpada izražena u
    Eurima; JCV – jedinična cijena za pražnjenje nazivnog volumena spremnika miješanog
    komunalnog otpada izražena u eurima sukladno cjeniku Eko- Murvice d.o.o.; BP – broj pražnjenja spremnika miješanog komunalnog otpada u obračunskom razdoblju sukladno podacima u Evidenciji; U – udio korisnika usluge u korištenju spremnika.

  • Želim odjaviti uslugu odvoza otpada

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Kako se plaća javna usluga za nekretnine koje se iznajmljuju?

    Zakon o gospodarenju otpadom je iznajmljivače izrijekom svrstao u kategoriju korisnika koji su gospodarstvo. Tijekom cijele godine plaća se tzv. obvezna minimalna javna usluga, a pražnjenje spremnika za miješani komunalni otpad obračunava se na temelju stvarnih pražnjenja spremnika za miješani komunalni otpad.

  • Zašto plaćam odvoz otpada kroz cijelu godinu iako iznajmljujem samo tri mjeseca?

    Ukoliko se nekretnina iznajmljuje tri mjeseca, po Zakonu o gospodarenju otpadom ne smatra se nekretninom koja se trajno ne koristi, a jedino za takve nekretnine ne plaća se cijena javne usluge.

    Nekretnina koja se trajno ne koristi je nekretnina koja se u razdoblju od najmanje 12 mjeseci ne koristi za stanovanje ili nije pogodna za stanovanje, boravak ili obavljanje djelatnosti, odnosno nije useljiva.

    Trajno nekorištenje nekretnine utvrđuje se na temelju očitovanja vlasnika nekretnine, a dokazuje se temeljem podataka očitanja mjernih uređaja za potrošnju električne energije ili plina ili pitke vode ili na drugi odgovarajući način uključujući očevid lokacije.

Računi
  • Zašto mi je obračunata ugovorna kazna?

    Ugovorna kazna se naplaćuje ako je Korisnik javne usluge postupio protivno Ugovoru:

    a) ako ne vrši predaju otpada Davatelju javne usluge, a na temelju podataka očitanja mjernih uređaja za potrošnju električne energije, pitke vode ili na drugi način se utvrdi da je koristio nekretninu,

    b) ako odlaže miješani komunalni otpad i/ili biootpad izvan spremnika za miješani komunalni otpad i/ili biootpad,

    c) ako odlaže opasni komunalni otpad u spremnike za miješani komunalni otpad ili druge spremnike namijenjene reciklabilnom otpadu,

    d) ako se poklopac spremnika ne može u potpunosti zatvoriti,

    e) ako se uz spremnik nalazi rasuti otpad, otpad odložen u vrećice koje nisu od Davatelja javne usluge ili su odložene druge vrste otpada bez prethodne najave Davatelju javne usluge (EE otpad, glomazni otpad, opasni komunalni otpad),

    f) ako u vrećama/spremnicima za koristan otpad nije razvrstan otpad po vrstama kako je predviđeno ovom Odlukom,

    g) ako Korisnik u vreće za reciklabilni otpad odlaže miješani komunalni otpad ili biootpad,

    h) ako kompostira otpad na neprimjeren način ili ako Davatelj javne usluge ustanovi da Korisnik, suprotno datoj izjavi, ne kompostira biootpad, odnosno ako ne kompostira otpad na način kako je određeno ovom Odlukom,

    i) ako odloži glomazni otpad na javnu površinu bez prethodnog dogovora s Davateljem javne usluge,

    j) u svakom drugom slučaju kada Korisnik usluge postupi protivno odredbama Zakona ili ove Odluke.

    Za prekršaje od “b” do “g” ovog stavka kod prva tri uočena postupanja protivna ugovoru u proteklih 12 mjeseci, Eko – Murvica dostavlja Korisniku usluge Upozorenje na adresu objekta na kojoj su utvrđena postupanja protivno Ugovoru.

    Prekršaj naveden pod a) ustanovljava se provjerom u evidenciji pražnjenja posude za miješani komunalni otpad, te utvrđuje da unazad 12 mjeseci nema evidentiranih pražnjenje posude, niti je evidentirana kupnja prepaid vreća za miješani komunalni otpad.

    U odredbi čl. 72. st. 2. Zakona određeno je da najviši iznos ugovorne kazne koji se naplaćuje korisniku usluge može biti godišnja cijena obvezne minimalne javne usluge obračunate korisniku.

    Na temelju članka 66. Zakona o gospodarenju otpadom Gradsko vijeće Grada Crikvenice donijelo je Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Crikvenice (Službene novine Grada Crikvenice br. 184 od 30. studenog 2023). U tabelarnom dijelu čl. 53. st. 4. određen je iznos ugovorne kazne, te je za korisnika usluge za kojeg se utvrdi da koristi nekretninu, a ne vrši predaju otpada davatelju javne usluge obračunava ugovorna kazna od 12 mjesečnih iznosa obvezne minimalne javne usluge kategorije kojoj korisnik pripada.

    Korisnik kojemu je izrečena ugovorna kazna ili kazna komunalnog redara vezana za postupanje s otpadom gubi pravo na umanjenje cijene javne usluge (popust) u narednih 12 mjeseci od dana izricanja kazne.

  • Kako se može dokazati da se nekretnina u periodu od 12 mjeseci nije koristila?

    Ukoliko ste u mogućnosti dokazati da su ispunjeni uvjeti nekorištenja nekretnine koji su određeni u čl. 71. Zakona o gospodarenju otpadom, svakako Vas upućujemo da dostavite predviđene dokaze, karticu potrošnje pitke vode ili električne energije za proteklih 12 mjeseci odnosno za period koji je uzet u obzir za izricanje ugovorne kazne. Ukoliko se nekretnina uopće nije koristila u navedenom periodu, nećete dobiti ugovornu kaznu.

  • Može li se ugovorna kazna platiti u više mjesečnih obroka?

    Na zahtjev korisnika kazna se može platiti u najviše 6 mjesečnih obroka. Kontaktirajte nas na 0800-2999 ili info@ekomurvica.hr.

  • Zašto mi je na računu prikazano dugovanje iz prethodnog mjeseca, a račun sam platio?

    Provjerite kad ste točno platili račun. Ukoliko ga niste platili do kraja prethodnog mjeseca, dugovanje je preneseno u ovaj mjesec i iskazano na novom računu, ali u ovome mjesecu će biti evidentirana uplata.

  • Na računu mi je obračunato ''duplo'' pražnjenje

    Molimo Vas da nazovete na broj 0800-2999 ili nam pošaljete mail na info@ekomurvica.hr i prijavite grešku kako bismo mogli provjeriti u čemu je problem.

  • Ne slažem se s iznosom računa za odvoz otpada

    Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača pisani prigovor možete dostaviti:

    1. poštom na adresu: EKO – MURVICA d.o.o. Crikvenica
      Vinodolska 20a
      51260 CRIKVENICA
    2. e–mailom na adresu: info@ekomurvica.hr
    3. osobno u prostorije društva na adresi: Vinodolska 20a,Crikvenica (pisarnica)

    Odgovor na pisani prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

  • Mogu li dobiti prijepis ili objašnjenje računa?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Mogu li promijeniti adresu dostave na računima?

    Molimo Vas da nas posjetite na adresi Vinodolska 20a, Crikvenica  ili kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr.

  • Naš objekt ima više vlasnika, može li se račun podijeliti na više dijelova tako da svatko plaća svoj dio?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Mogu li plaćati putem izravnog terećenja ili nekom drugom bankarskom uslugom (SEPA, fiksni nalog..)?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Ne živim na području Grada Crikvenice i ne želim da mi se ''puni'' poštanski sandučić niti želim zaprimati račune na e-mail. Mogu li uplatiti akontaciju po računu pa da mi se račun ne šalje jer ne živim na području Grada Crikvenice kroz cijelu godinu?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

Spremnici i posude
  • Trebam spremnike za odlaganje otpada

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Želim postojeću posudu zamijeniti većom ili manjom

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Posuda koju koristim je razbijena i nije je moguće koristiti

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Mogu li ''izaći'' iz zajedničke posude?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Živim u višestambenoj zgradi a imam zasebni posudu za otpad. Mogu li ''ući'' u zajedničku posudu?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Mogu li koristi samo Vaše vrećice za odlaganje otpada?

    Molimo Vas da nas kontaktirate na mail adresu info@ekomurvica.hr ili telefon 0800-2999.

  • Posuda za otpad mi nije ispražnjena u planiranom terminu

    Molimo Vas da nazovete na broj 0800-2999 i prijavite grešku kako bismo mogli provjeriti u čemu je problem.

  • Što kad imam veće količine otpada?

    Zbrinuti ih možete u prepaid vrećama koje možete kupiti na našoj blagajni, Braće Brozičević bb, u Crikvenici (kod Gradske tržnice). Postoje vreće za miješani komunalni otpad od 40, 80 i 120 litara. Njihova cijena jednaka je cijeni pražnjenja spremnika istog volumena, a kroz njeno plaćanje pokrivate trošak legalnog zbrinjavanja Vašeg miješanog komunalnog otpada.

Poslovni korisnici
  • Novi sam poslovni korisnik. Kako da se prijavim i dobijem spremnik (kantu, kontejner) za otpad i sl.?

    Zahtjev možete podnijeti putem informacijskog telefona 0800-2999, e-maila info@ekomurvica.hr ili osobno na adresi Vinodolska 20a, 51260 Crikvenica (HEP).

  • Novi sam poslovni korisnik. Kako da se prijavim i dobijem spremnik (kantu, kontejner) za otpad i sl.?

    Zahtjev možete podnijeti putem informacijskog telefona 0800-2999, e-maila info@ekomurvica.hr ili osobno na adresi Vinodolska 20a, 51260 Crikvenica (HEP).

  • Imam li pravo na popust kao poslovni korisnik?

    Sukladno cjeniku odobrit će se umanjenje cijene javne usluge Korisniku javne usluge iz kategorije koja nije kućanstvo nakon što ustanovi da Korisnik ispunjava sljedeće uvjete:
    a) Korisnik na obračunskome mjestu posluje tijekom cijele godine, s Davateljem usluge ugovori sakupljanje reciklabilnog otpada, ima 5 ili manje zaposlenih osoba na nivou godine i čiji proizvodni otpad iz djelatnosti ne sadrži kuhinjski otpad,

    b) Korisnik na obračunskome mjestu posluje tijekom cijele godine, s Davateljem usluge ugovori sakupljanje reciklabilnog otpada i ima 5 ili manje zaposlenih osoba na nivou godine,

    c) Korisnik koji je iznajmljivač po kriterijima Zakona o gospodarenju otpadom, a s Davateljem usluge ugovori sakupljanje reciklabilnog otpada.

    Pravo na umanjenje cijene javne usluge (popust) gubi se na 12 mjeseci ukoliko zbog nepropisnog postupanja s otpadom dobijete ugovornu kaznu Eko – Murvice ili kaznu komunalnog redara.

Selekcija otpada
  • Kako mogu zbrinuti zeleni otpad na području Grada Crikvenice?

    Pod pojmom zeleni otpad smatraju se grane drveća, lišće itd. Potrebu odvoza drvenog otpada s lokacije korisnika ili samostalnog dovoza možete iskazati pozivom na broj telefona 051 781177, u vremenu od 7 do 14 sati (pon-pet), subotom od 7 do 12 sati. O točnom terminu odvoza otpada iz domaćinstva ili samostalnog dovoza na lokaciju predaje otpada korisnik će biti obaviješten naknadno, telefonom, nakon provjere točnosti izrečenih podataka, ostalih provjera te nakon izrade plana sakupljanja. Stoga korisnike molimo za pravovremeno planiranje potreba, suradnju, razumijevanje i dostupnost. Korisnik je dužan otpad odložiti na mjestu dostupnom vozilu za odvoz otpada, najranije dan prije definiranog datuma odvoza. Kod samostalnog dovoza, na lokaciju Vinodolska 22b u Crikvenici, građani mogu jednokratno predati količinu do maksimalno 1 m3. Najmanja obračunska količina je 0,5m3. Odvoz iz domaćinstva ili samostalni dovoz otpada se naplaćuje prema važećem cjeniku.

  • Kako mogu zbrinuti glomazni (krupni) otpad - Grad Crikvenica?

    Korisnici javne usluge određeni Zakonom i Pravilnikom o gospodarenju otpadom ostvaruju pravo na jedan besplatan odvoz krupnog otpada godišnje u količini do 2m3. Korisnik ovu količinu može i samostalno dovesti na lokaciju Garaža Eko-Murvice, Vinodolska 22b u Crikvenici, čime iskorištava pravo na besplatan odvoz krupnog otpada.

    Prije predaje otpada potrebno je nazvati na broj telefona 051 781177 u vremenu od 7 do 14 sati (pon-pet), subotom od 7 do 12 sati ili putem elektroničke pošte na adresu krupniotpad@ekomurvica.hr iskazati potrebu za besplatnim odvozom krupnog otpada iz domaćinstva ili samostalnim dovozom na lokaciju predaje otpada. Korisnik javne usluge treba dati sve potrebne podatke za daljnji tijek pružanja usluge. O točnom terminu odvoza korisnik će biti obaviješten naknadno, telefonom, nakon provjere podataka i izrade plana odvoza.

    Kod predaje krupnog otpada korisnik mora predati ispravno popunjen kupon za besplatnu predaju krupnog otpada iz tekuće godine te predočiti osobnu iskaznicu. O točnom terminu odvoza otpada iz domaćinstva ili samostalnog dovoza na lokaciju predaje otpada korisnik će biti obaviješten naknadno, telefonom, nakon provjere točnosti izrečenih podataka, ostalih provjera te nakon izrade plana sakupljanja. Stoga korisnike molimo za pravovremeno planiranje potreba, suradnju, razumijevanje i dostupnost. Korisnik je dužan krupni otpad odložiti na mjestu dostupnom vozilu za odvoz otpada, najranije dan prije definiranog datuma odvoza.

    Odvoz krupnog otpada s lokacije korisnika ne vrši se u periodu od 1. lipnja do 22. rujna.

    Popis predmeta koji spadaju u kategoriju krupni otpad možete pogledati u prilogu na našoj internet stranici.

  • Kako mogu zbrinuti glomazni (krupni) otpad – Vinodolska općina?

    Prije predaje otpada potrebno je nazvati na broj telefona 051 781177 u vremenu od 7 do 14 sati (pon-pet), subotom od 7 do 12 sati ili putem elektroničke pošte na adresu krupniotpad@ekomurvica.hr iskazati potrebu za besplatnim odvozom krupnog otpada iz domaćinstva ili samostalnim dovozom na lokaciju predaje otpada. Korisnik javne usluge treba dati sve potrebne podatke za daljnji tijek pružanja usluge. O točnom terminu odvoza korisnik će biti obaviješten naknadno, telefonom, nakon provjere podataka i izrade plana odvoza.

    Kod predaje krupnog otpada korisnik mora predati ispravno popunjen kupon za besplatnu predaju krupnog otpada iz tekuće godine te predočiti osobnu iskaznicu. O točnom terminu odvoza otpada iz domaćinstva ili samostalnog dovoza na lokaciju predaje otpada korisnik će biti obaviješten naknadno, telefonom, nakon provjere točnosti izrečenih podataka, ostalih provjera te nakon izrade plana sakupljanja. Stoga korisnike molimo za pravovremeno planiranje potreba, suradnju, razumijevanje i dostupnost. Korisnik je dužan krupni otpad odložiti na mjestu dostupnom vozilu za odvoz otpada, najranije dan prije definiranog datuma odvoza.

    Odvoz krupnog otpada s lokacije korisnika ne vrši se u periodu od 1. lipnja do 22. rujna.

    Popis predmeta koji spadaju u kategoriju krupni otpad možete pogledati u prilogu na našoj internet stranici.

  • Kako se mogu ''riješiti'' građevinskog otpadnog materijala?

    Tvrtka GRD d.o.o., Rijeka, telefon 051 298-822 preuzima i zbrinjava građevinski otpad, na području našeg Grada i Vinodolske općine nema odlagališta za takvu vrstu otpada.

  • Imam veću količinu azbestnog otpada. Kako se zbrinjava takav otpad?

    Tvrtka METIS d.d., besplatni te/lefon – 0800-0051, ovlašteni je sakupljač za metalni otpad, baterije i akumulatore, otpadne gume, otpadna ulja, otpadna vozila, električni otpad (veliki kućanski aparati) i građevinski otpad koji sadrži azbest.

  • Kamo sa elektroničkim otpadom?

    Tvrtka SPECTRA – MEDIA d.o.o. – besplatni telefon 0800 232 333, e-mail: prijava@ee-otpad.com ovlašteni je sakupljač za otpad nastao od televizora, monitora, računala, rasvjetnih tijela, opreme za reprodukciju zvuka, usisivača, uređaja za šivanje, glačala, tostera, glazbenih instrumenata, mobilnih uređaja, ostalu malu IT opremu i dr.

    Tvrtka METIS d.d. besplatni telefon: 0800 00 51, e-mail: kukuljanovo@metis.hr, sakuplja te obrađuje EE otpad nastao od hladnjaka, ledenica, klima uređaja i ostalih uređaja za ventilaciju, odzračivanje, kondicioniranje zraka, perilica, sušilica rublja, strojeva za pranje suđa, kuhinjskih peći, električnih štednjaka i dr. Minimalna količina otpada koja se preuzima na adresi korisnika je 30 kg.

  • Imam restoran i proizvodim puno otpadnog ulja od hrane? Kako da pravilno zbrinem tu vrstu otpada?

    Otpadno ulje možete zbrinuti u Metis d.d. ili u firmama koje su zadužene za tu vrstu otpada, a koje djeluju na našem području (npr. Mas—Ni d.o.o, e-mail marijan.kristafor@gmail.com).

  • Kamo sa starim motornim uljem, kantama od boje…?

    Svaki prodavatelj takvog proizvoda dužan je i preuzeti i zbrinuti takav otpad, a također i Metis d.d. preuzima i zbrinjava motorna ulja, kante s bojom itd.

    Korisnici s područja Vinodolske općine mogu odložiti ovakvu vrstu otpada u reciklažno dvorište predviđeno za Vinodolsku općinu.

Parking
  • Kako platiti parking? Koje načine plaćanja podržavate?

    Za zimski režim naplate (period naplate od 01.10. do 31.05.)
    Plaćanje usluge parkiranja:

    1. na parkirnom aparatu, mogućnost plaćanja gotovinom ili kartično plaćanje,
    2. putem mobitela slanjem sms poruke:
      708551 za 0. zonu
      708552 za 1. zonu
    3. putem mobilne aplikacije Bmove,
    4. putem mobilne aplikacije Viber, kanal prodaje.

    Koja je cijena parkiranja?
    Cijena satne karte iznosi 0,50 €.
    Cijena dnevne parkirne karte iznosi 7,00 €.

    Za ljetni režim naplate (period naplate: od 01.06. do 30.09.)
    Plaćanje usluge parkiranja:

    1. na parkirnom aparatu, mogućnost plaćanja gotovinom ili kartično plaćanje,
    2. putem mobitela slanjem sms poruke:
      708551 za 0. zonu, cijena satne karte 1,80 €,
      708552 za 1. zonu, cijena satne karte 1,60 €,
      708553 za 2. zonu, cijena satne karte 1,00 €,
      708959 za Jadranovo cijena satne karte 1,60 €,
    3. putem mobilne aplikacije Bmove,
    4. putem mobilne aplikacije Viber, kanal prodaje.
  • Radno vrijeme zatvorenih i otvorenih parkirališta

    Za zimski režim naplate (period naplate od 01.10. do 31.05.)
    Vrijeme naplate:

    • zatvorena javna parkirališta od 07 do 21 sata od ponedjeljka do subote, osim nedjeljom, praznikom i blagdanom,
    • otvorena javna parkirališta od 07 do 21 sata od ponedjeljka do subote, osim nedjeljom, praznikom i blagdanom.

    Za ljetni režim naplate (period naplate: od 01.06. do 30.09.)
    Vrijeme naplate:

    • zatvorena javna parkirališta od 00 do 24 sata sve dane u mjesecu,
    • otvorena javna parkirališta od 07 do 23 sata sve dane u mjesecu.
  • Gdje mogu podnijeti reklamaciju na uslugu parkiranja?

    E-mail: info@ekomurvica.hr
    Osobno ili poštom na adresi: Vinodolska 20a, 51260 Crikvenica

  • Tko ima pravo na povlaštenu parkirnu kartu?

    Pravo na povlaštene parkirne karte imaju fizičke i pravne osobe koje posjeduju nekretninu ili su u najmu nekretnine u ulicama gdje se vrši naplata i kontrola korištenja usluge parkiranja i fizičke ili pravne osobe koje rade u objektima koji se nalaze u ulicama gdje se vrši naplata i kontrola korištenja usluge parkiranja.

    Popis ulica dostupan je u dokumentu Opći uvjeti usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Crikvenice koji je dostupan na stranici www.ekomurvica.hr.

  • Koja je cijena povlaštene parkirne karte?

    Cijena povlaštenih karata:

    • povlaštena mjesečna parkirna karta za ljetni režim naplate, period naplate od 01.06. do 30.09., vrijedi 30 dana od dana kupnje – 33,18€,
    • povlaštena mjesečna parkirna karta za zimski režim naplate, period naplate od 01.10. do 31.05., vrijedi 30 dana od dana kupnje – 5,97 €,
    • povlaštena godišnja parkirna karta vrijedi 365 dana od dana kupnje – 99,54€,
    • povlaštena turistička dnevna parkirna karta vrijedi samo za dan za koji se kupuje– 5,31€.
  • Kako mogu kupiti turističku kartu?

    Kupnja povlaštenih parkirnih karti moguća je na prodajnom mjestu tvrtke Eko – Murvica d.o.o. na adresi Braće Brozičević bb u Crikvenici (prodajno mjesto se nalazi kod Gradske tržnice u Crikvenici) i putem kanala prodaje Viber.

Ostale usluge
  • Uklonio/la bih stablo u svom dvorištu

    Tvrtka Eko-Murvica d.o.o. ne pruža ovu uslugu.

  • Uređujete li privatne okućnice ili kosite li i privatne okućnice?

    Tvrtka Eko-Murvica d.o.o. ne pruža ovu uslugu.

  • Želim naručiti odvoz zelenog/orezanog materijala

    Za informacije i dogovor oko odvoza nazvati info broj 0800 2999

    Opcije odvoza su (ovisno o količini otpada i mogućnostima korisnika):

    vrsta usluge jed. mjera Bruto cijena način prikupljanja odjel
    Vozilo Piaggio do 2 m³ s utovarom tura 88,76 € uključen utovar – ručno, otpad mora biti na hrpi u blizini prometnice, u protivnome će se utovar naplatiti po radnom satu (KV 8,57€) Parkovi
    Vozilo grajfer do 6 m³ s utovarom tura 306,92 € Uključen utovar – strojno kamion sa dizalicom, otpad mora biti na lokaciji pogodnoj za pristup kamiona Gospodarenje otpadom
    Kontejner  od 5 do 7 m3 tura 197,43 € Kontejner se postavlja na lokaciju i idući dan ga preuzmemo, korisnici ga sami napune Gospodarenje otpadom
    Preuzimanje otpada bez prijevoza  (drveni otpad) 49,11 € Direktno preuzimanje na našoj porti, vlastiti prijevoz Gospodarenje otpadom
    Prepaid vrećice volumena 120 litara kom 2,52 € Vrećice se kupuju na blagajni, usitnjeni otpad se stavlja u vrećice koje se u vrijeme odvoza stave uz kantu Gospodarenje otpadom